pátek 4. července 2008

Jsem opravdu tragéd?


Tak jak někteří z vás ví. Nacházím se od minulé soboty v Umagu (na Istrii). Spolu s Jirkou - Smilemannem a Daníkem. Nebudete tomu věřit, ale jeli jsme na sportovní dovolenou, to víte, dali jsme na radu Taťány z Loun a řídíme se heslem "cvičit se musí". Z počátku mi to přišlo poměrně potrhlé. Já, která cvičím 3 x do roka, jsem si tiše představovala, jak asi budu vypadat, když budu cvičit 3 x denně. No vcelku nepředstavitelné. Už cesta byla veselá, zjistilo se, že jedná z holek má zrovna narozeniny, takže Jirka vytasil svou tajnou zbraň (nečekaně gin tonik v velké 2l petce) a mohlo se to zapít. Po přípitku jsme rozjeli notebook a pustili si Božského Evana, u kterého jsem tedy "nečekaně" hned vytuhla :)) Příjezd do hotelu v ranních hodinách, takže jsme se rovnou vyplázli na pláži a jen se nechali uspávat šuměním moře a lehkým mořským vánkem. Taková malá idylka na počátek...
Nechala jsem se tak unést, že jsem usla a už první den jsem si opálila lehce obličej, musím zaťukat, že jsem se nespálila. To by byla poměrně tragédie už na začátku :)
Večer na nás čekalo první cvičení, stretching, no tak to byl teda záhul. Najednou jsem objevila netušené svaly... Po náročném cvičení byla zaloužená večeře, panečku, to jsme se ale přežrali. Jirka byl rázem naprosto nadšený, stejně jako já. Ohromující výběr jídel, zeleniny, dezertů...nabrala jsem si snad všechno :) a Jirka s Danem nebyli pozadu (abych nebyla za jedlíka jen já). Po dobrém jídle odpočinek, vyrazili jsme na pláž, sedli si a jen tak čuměli do blba,vnímali šumění moře a sem tam prohodili nějaké to slovo. Odebrali jsme se na pokoj a vyčerpáním usli. Ráno od 7 už bylo cvičení, dlouho jsem se musela přemlouvat, abych se vůbec vyhrabala a doplazila se se zalepenýma očkama na pilates. Tak to bylo snad ještě horší než cvičení před tím, pilates - lopatky do kapes, pánevní dno...no tam snad člověk musí myslet víc než ve škole :) takže že mě ty lopatky pak pěkně bolely. Odpoledne aquaerobik v moři, tak to rozhodně není cvičení pro mě, takže jsem to sledovala z pevniny a potichu se smála, ale zároveň je všechny obdivovala. Přes den pak jen opalování, čtení, tlachání, sranda, to víte, sešla se tu skvělá partička, takže o vtipné komentáře vskutku nebyla nouze :-D
Večer cvičení, po něm výtečná večeře, že jsme se nehli a pak na pokoji jsme mastili karty jako diví :) Kluci si vymysleli, že budeme hrát amerického žolíka, to byl tedy nápad. Já jsem to hrála někdy odně dávno a vzhledem k tomu, že už mi hlava ze slunce nebrala, tak jsem to vždy projela. Daník se činil, drtil nás o sto šest. Ještě se ty karty zapíjeli ginem a někteří odvážní si troufli i na domácí jabkovici (veřte, že já mezi ně nepatřím):) Bylo jasné, že budu muset ošidit ranní cvičení, jednak z lenosti a jednak z nedostatku spánku... Jirka byl hrdina, nevynechal snad žádné cvičení. Poctivě cvičil, posiloval... hrozně jsem se těšila na dance aerobik, moje jediná radost, tanec (a budete se divit, ale vždy mi to jde - pochválit se zkrátka musím sama) :) ale přišlo mi to poměrně jednoduché...bylo to fajn, ale očkávala jsem náročnější sestavu, která by mě vyburcovala k
větším výkonům. Včera jsem vstala pouze já na pilates:) Jirka to vzdal, protože se mu udělala ze slunce vyrážka a tak se místo spánku celou noc drbal (spím vedle něj a nic jsem nezaznamenala - takže asi si dokážete představit, jak mě slunce ničí)... prý jsme spolu ve 4 ráno mluvili! Teda říkal Daník, Jirka byl vzhůru, ale nic si nepamatuje a já... já jsem nečekaně mluvila ze spaní jak je mým zvykem. Zajímalo by mě, co jsme si asi tak vykládali:)
K večeru jsme se rozhodli, že vyrazíme do centra na obhlídku, vyrazili jsme s Luckou :) naší novou známou. Pohodová ženská, která rozhodně nevypadá na to kolik jí je, vtipná, chytrá, taková prostě super. Problém byl, že vláček jel narvaný, tak jsme šli do další stanice pěšky a vlášek pořád nepřijížděl, bylo vedro a tak jsme nakonec chytře usoudili, že se na město vyserem a půjdem na drink. Sedli jsme si do příjemné restaurace u zátoky a rozebírali život a dokonce jsme nabídli Lucce, ať s námi někdy vyrazí do Termixu a ona se nabránila :)
Po drinku jsme šli na večeři a po večeři jsme vyrazili na animační program. Já nikdy animační program nezažila, tak jsem si to maximálně užívala, smála se tancům a když se šlo pak tančit na pódium, tak jsem nezávahala :) vytáhla jsem sebou Daníka a šlo se...a jak nám to šlo! Mě to hlavně hrozně bavilo :-D dali jsme vínko a po náročném večeru jsme se odebrali na náš pokoj, hrát žolíka, pouštěli jsme si české pecky, zpívali a pili gin s tonikem a jabkovici :) a ještě jsme se k tomu cpali čokoládou. V jednu jsme to zabalili a ráno jsem vstala jen já, až mě to samotnou překvapilo :) Jiřík spinkal...a já šla poctivě cvičit...krásně jsem se protáhla, i když mi bylo už i v těch 7 ráno pěkné vedro, ale stálo to za to! Ale abych se dostala k jádru pudla:) vymkla jsem si kotník, zkrátka jsem se snažila cvičit... takže zřejmě jsem tragéd! A jak to bylo dál? To si nechám na příště...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jiříka rozhodně nenechávej flákat, roste mu bříško a vůbec mu to nesluší :-)

Anonymní řekl(a)...

No tak ted přemýšlím, kterej anonym ze všech to sem napsal :))) Mex

Anonymní řekl(a)...

To se nikdo nedoví, ty můj kvítku Mexový... :-)