úterý 29. července 2008

Salsa? Let´s dance

Ano, teď zrovna "ujíždím" na tomto stylu. Zhodnotila jsem, že na tom zřejmě něco bude, znáte to, takový ty řečičky : "to se musí mít v krvi". Asi ano, taková ta latinskoamerická horkokrevnost. Nikdy jsem tomu moc nevěřila, natož, abych to ještě přiznala. A teď? Teď už se psychicky připravuji na to, jak se se Zuzu, Charliem a ségřiným kolegou Fabianem vydáme do salsa klubu La Rosa Negra. Těším se moc moc, se Zuzu jsme se daly do nacvičování salsy dle kurzů na youtube. no nesměj se...a ty taky ne :-) ani byste nevěřili, jak jsme se u toho nasmály, hlavně, když jsme nacvičovaly otočku k tanci merengue. Tak to byla teda prdel neskutečná :-D Výbuchy smíchu nebraly konce...pohled na zkroucené a vykroucené ruce by rozesmál i mrtvolu. To si prostě nedokážete představit, to byste museli vidět live. Ale teda musím naznat, že něco málo "talentu" (aby to tu příliš nesmrdělo samochválou) jsme nasbíraly. Po pár minutách jsme se vcelku chytaly a lehce improvizovaly na vlastních kreacích. Ale jak to dopadne na živo, to ani nechci vidět :-) každopádně mi Fabian slíbil, že mě naučí sambu, nebo aspoň mi předvede, jak jí umí...a já na oplátku jemu polku, i když nevím jak moc dobře se zrovna bude tančit polka v rytmu salsy...
A kdo se chce dostat do varu, tak ať si naladí youtube a pustí si písničku od Celia Cruz - La vida es un carnaval :) zaručeně to s vámi pohne minimálně o milimetr! No to stoprocentně, když už si dáte tu námahu si to tam najít nebo minimálně zkopírovat název:) Tak teď už snad jen příjemný poslech a salse zdar!

Žádné komentáře: