neděle 3. srpna 2008

Pohodový víkend

Tento víkend se odehrával ve stylu relax, zábava, procházka, hry online a nečekaně salsa :) na to jak jsem si nedělala žádné iluze nebo plány, tak to dopadlo báječně! Pátek - krátký den v práci. Takže pak jsem šla domů s Mimííí, najedly jsme se, zalezly do postele a v klídku se oddávaly internetové zábavě. Mimíí to rychle zabalila a já se začala koukat na film Černá Dahlia, kolem půlnoci mi volal Charlie, který se postaral o zábavu a probudil mě tak, že jsem pak měla ještě dlouho problém usnout :) ale dokoukala jsem na film a po druhé hodině ranní jsem to zabalila. Ráno jsem vstala kupodivu dřív než jsem čekala = po 10 h. Snažila jsem se probudit svou ranní nemotorností i Zuzu, ale ta spala jak zabitá. Tak jsem si šla udělat snídani, čajík a už slídila po internetu, co bysme asi mohly podniknout, čerpala jsem inspiraci, teda jsem spíš ověřovala informace z předchozího dne. Pak mě napadlo, že jsem ještě nikdy nebyla v Břevnovském klášteře a přitom to máme tak blízko...tak jsem ten návrh přehodila Mimííí, netvářila se nijak extra nadšeně, ale také ho nezamítla. Vzhledem k tomu, že se tam konají pouze 3 prohlídky denně, tak jsem navrhla, že bysme ještě předtím mohly vyrazit na Hvězdu (letohrádek) jen tak se projít a pak tam sjet tramvají. Návrh byl odsouhlasen, Charlie, který se probudil z "kómatu" si ani nepamatoval, že říkal, že půjde s námi, tak jsem mu to rychle připoměla a mohlo se vyrazit. Nebylo by to normální, kdyby se sraz neposunul, ale šťastně jsme se shledali na Vypichu a vyrazili. Počasí sice celou dobu naznačovalo, že asi něco kápne...ale my si z toho nic nedělali a tlachali jsme celou cestu k letohrádku a sledovali udýchané nezletilé fotbalisty. Hrnuli jsme si to s nadšením k oblíbenému dřevěnému hrochovi, který ale obsadili nějaké děti, houpačku nám taky obsadili, můůry! Tak jsme si sedli a vychutnávali pohled na letohrádek při cigaretě. Hroch se pak uvolnil, tak Mimí okamžitě zaútočila, jen se za ní zvedl prach :) už na něm seděla a žadonila o fotku:) prostě mi to nedalo, musela jsem cvaknout desítky snímků. Charlie se hned přidal a svými vtipnými pózami rozesmíval nejen mě, ale i kolemsedící. Charlie a la baletka mě ale dostalo nejvíc :-D hahaha. Náhle se uvolnila i houpačka, takže jsme rychle utíkali, aby nám ji nikdo nesebral. Trošku jsme se pohoupali, udělali pár vtipných obličejů než začaly padat první kapky, pár kapek se změnilo v lehkou průtrž a nám nezbylo nic jiného než se odebrat pod strom. Nakonec jsme výlet na Břevnov vzdali, vzhledem k počasí a času :) takže jsme se rychle odplazili zase na bus a jeli k nám. Dali se párky, protože Charlie měl na ně děsnou chuť a pak jsme se pořád jen smáli :) skončilo to tak, že Charlie chtěl ukázat salsu. S Mimíí jsme mu předvedli naši těžce vydřenou merengue otočku a Charlieho to povzbudilo tak, že naznal, že se mnou taky něco nacvičí! Jenže už musel utíkat do divadla hrát, takže jsme ho prakticky ukecaly, aby přijel po divadle k nám a přespal, že něco nacvičíme. A že jsme to nacvičili, dalo by se říci, že jsme nepochybně na sebe děsně pyšní! Pilně jsme tančili do půlnoci, kdy Charlie vymyslel, že budeme pařit nějaký hry online. To byl zase nápad :-D Charlie hrál do 3 do rána, já jen sledovala...dneska online paření pokračovalo :) sranda...hrali jsme ve střech horolezce, taky sranda, můj zákeřný vítězný smích všechny bavil. S Charliem jsme ještě stačili zopáknout salsu a tím náš bezva víkend skončil.
A Charlie...v rámci procvičení španělštiny - creeme que no estas solo :)

Žádné komentáře: