čtvrtek 17. července 2008

Sangría...to snad ne!


Tak jsem se rozhodla, že "Chorvatsko" už nedopovídám, jedna jsem spoustu věcí zapoměla a navíc mám ráda trošku tajemné a otevřené příběhy...tak jen stačí, když zavřete oči a domyslíte si, jak asi mohli Mex a Smilemann dopadnout. Každopádně jsme přežili, nezabili se a jsme zpět na české půdě!

Ale teď k akci, která se konala minulý pátek. No ty, ty, ty ani ty jsi tam nebyl! No a ty už vůbec ne! Každopádně jsem se nechala zlákat Zuzu, abych s ní vyrazila na párty k jedné její kolegyni - argentince na Ruskou. Lámala mě dlouhou. Vzhledem k tomu, že jsme víkend trávily v bytě Charlieho, který byl v Opavě ( zvláštní že?), tak se mi moc nechtělo po práci někam razit a už vůbec ne na tah, kde stejně nikoho znát nebudu, protože tam budou lidi ze ségřiné práce... navíc jsem byla "unavená", líná a těšila se, až ulehnu a konečně se vyspím, do kdy budu chtít já! Což se mi v Chorvatsku příliš nedařilo (na to že to byla dovolená).
Jenže moje ségra prudila a prudila a prudila až mě uprudila a já se nechala zlákat na Sangría párty do Vršovic. Naši cestu tam, kdy jsme neslyšely zastávku, kde jsme měly přestoupit na jiný bus, ale nepřestoupily, protože jsme čuměly po chlapech, raději příliš rozebírat nebudu.
Zkrátka jsme dorazili na před párty k ségřiné kolumbijské kolegyni, kde jsem si dala cuba libre a zahráli jsme si videohru - tenis a box (řeknu vám...ta moderní technologie je teda něco...) já jsem skoro technologický dinosaurus. Kolem 23 jsme se pomalu odplazili směr Ruská. Tam jsme se vyšplhali do nějaké pátého patra do mega mega bytu, řekla bych takových dobrých 200m čtverečních :) se vším všudy...a teď si představte, že v tomto mega bytě je asi tak 60-70 lidí. No já se malem vyvrátila u dveří. První myšlenka - panebože, tohle bude ale opruz. Vždyť tu nikoho neznám. Sedla jsem si do rožku se Zuzu a kolegama a vystrašeně sledovala okolí a řekla si, děvče buď se opiješ a přežiješ to tu, nebo budeš střízlivá a umřeš tu zaživa :-) volba byla jasná...otevřela jsem si víno, co jsem přinesla a koukla na dno :) to víte...co jiného bych tam asi měla dělat, všude kolem samej cizinec a cizinka (né že bych měla fobii), ale rozhodně jsem ten večer nesršela touhou se seznamovat, čemuž jsem se teda až tak úplně nevyhnula, protože Zuzu tam znala poměrně dost lidí a to bylo vždy: " tak vám představují svoji sestu" a od protějšku se ozvalo: "vy jste jak dvojčata" no tak to mě teda několikrát za večer dopálilo :-)
Hodiny letěly, na stropě videoprojekce videoklipů písniček, které řvaly na celý byt, že jsem jen s hrůzou čekala, kdy na nás přijede policejní komando...
Jenže co se nestalo...Zuzu navrhla, abych ochutnala sangríi, tak jsem se příliš nebránila a dala si - osudová chyba, byla totiž výborná. Takže po pár skleničkách jsem byla totálně opilá, příliš přátelská a hlavně jsem byla roztancovaná... :) rozjížděla jsem to na parkétě se Zuzčiným šefém...jéjé. A průběžně jsem doplňovala tekutiny o sangríi (uznejte, byla by škoda, kdybych jí tam nechala) :) Lidí neustále ubývalo a najednou bylo kolem 5 hodiny ranní a mě se zvedl kufr, už to prostě nešlo, takže závěr večera byla takový, že jsem naléhavě tlačila na Zuzu, aby zavolala taxíka, že se moc necítím na after party...Erik tam byl za chvíli a už už nás vezl na Bramboříkovou. Jenže v půlce cesty už se to znovu nedalo vydržet:) takže ráno dosti krušné a to jsem ještě vstávala za 4 hodiny, abych šla do práce! Tomu se říká obět, totálně vyždámaná s nejistým pocitem v žaludku, ale přežila jsem.
Z tohoto důvodu jsem si také celou neděli naordinovala odpočinek. A jaké je ponaučení? Když nepijete s Mírou tak alespoň nemíchejte různé druhy alkoholu :-D

1 komentář:

ženský Gay Idol 2008 řekl(a)...

Hele můůůůro, nesváděj to všechno na mě!!!! :) Jinak si myslím že to byla velice vydařená párty, co myslíš??? Pravá nefalšovaná LATINO AMERICKA!!!!Muhehhehehehe