neděle 5. října 2008

Mexx byla na další svatbě!

Tak to jsem to zase trošku zanedbala...ale teď to všem vynahradím. Byla jsem pozvaná na svatbu kamarádce, se kterou jsem tančila ve skupině na hodech. Je to navíc sestra mé skvělé kamarádky Terezky. Pro začátek bych ráda vypíchla svou důležitou funkci na svatbě :-) Byla jsem nominována hlavní dekoratérkou aut (to zní sakra vznešeně co?). Každopádně jsem byla trochu nervózní, protože jsem zdobila auta naposledy několik let zpět a nevěděla jsem ani kolik jich bude a zda budu mít nějakou "kvalifikovanou" pomoc. To víte, brala jsem to velmi zodpovědně. Samotný obřad měl začít v 11h, takže mi bylo řečeno, ať se dostavím po 9h, že to se budou pomalu sjíždět auta. Došla jsem do nevěstina domu a ejhle...bylo mi trošku úzko, byla jsem přivedena do kuchyně, kde jsem si sedla vedle svědka a jeho přítelkyně a tetičky a pana kameramana, který mě točil, když jsem pila vodu...no bez komentáře, začala jsem se modlit, aby přijel nějaké auto, na které bych se vrhla. Pak se konečně začaly vozy hromadit u domu a já za pomoci nejmladší sestry Květušky vyrazila s mašličkama, nůžkama a lakýrnickou páskou k autům. Byl to stres, každý řidič stál a sledoval, zda mu nedemoluji auto a přitom jsem špendlíky téměř nepoužívala, protože jsem to vše zajistila tou páskou. Navíc jsem na sobě měla poprvé po několika letech podpatky! Takže jsem se ještě snažila při tom zdobení nezabít. K tomu jsem si vzala šaty, abych vypadala dosti reprezentativně ale silonky jsem si já kráva blbá nevzala, takže jsem doslova mrzla :-) ale jelikož jsem šikovná holka z vesnice, tak jsem to zmákla, také díky své nadané pomocnici. A pak už jsme se jen vydaly s Míšou na obřad do vedleší vesnice, do kostela. Nějakou dobu jsme ještě čekaly než dorazili svatebčané, účes byl v prdeli, takže moje ranní snaha přišla v niveč, vypadala jsem doslova jako čarodějnice, už mi jen chybělo koště. U kostela to prostě bylo jako na větrné hůrce a k tomu ta šílená kosa. I v tom obrovském chladném kostele bylo tepleji než venku. Obřad byl krásný, i když na mě mořná trošku dlouhý, ale sbor jim moc krásně zpíval...po obřadě domů, odpočívat na večerní párty, ale moc jsem si neoddechla, jen co jsem se nadala, tak už mě vyzvedával řidič... :-) Na svatbu jsme dorazili s Míšou, Lubem a Luckou. Z počátku jsem si říkala, že to nebude moc dobré, Terka měla jíné povinnosti než věnovat se nám, nevěsta byla pořád někde v tahu (ale co, přejme jí to, byl to její den) no a s Míšou jsme naznaly, že nejlepší bude, když se rychle a účinně opijem, aby nás to pak tak netrápilo. A jak jsme řekly, tak jsme udělaly. Daly jsme si dobré moravské červené víno - to je vždy hodně silné a už to jelo. Jedna, druhá, třetí plná sklenička, pak pár panáků jelzina a hned byla svatba krásnější! Hned jsme se lépe seznamovaly, obtěžovaly jsme mladšího bratra nevěsty...ten chudák byl na rozpacích, ale stane se. Když to viděl jeho táta, tak se vřele usmál a povídá: "jen ho holky pořádně proškolte" :-)) no co dodat? Ale ne, to bysme mu neudělaly... takže jsme ho nechaly žít. Kapela hrála výborně, na místní poměry zahrála skvěle i Kylie Minogue a další mé oblíbené interprety. Dokonce jsem si i zatančila :) takže na mé straně rozhodně spokojenost, opileckým telefonátem jsem stačila pobavit i Charlieho. Asi jsem byla hodně moc moc :) ale tak co no, byla to svatba už letos druhá a to že mě čeká teď 24 další a snad tento rok již poslední!
Jediné co mě asi mrzelo bylo, že to končilo strašně brzo, já bych to klidně protáhla do rána... Naštěstí mi nebylo blbě :) asi už něco vydržím, to víte pravidelně trénuji! Druhý den mě čekala adrenalinová projížďka na motorce, to byla bomba! Jak jde o adrenalin, tak na to slyším :) ukrutná zima to ještě stupňovala a když se rozehřála kola, tak už to šlo i v zatáčkách tak dolů, že jsem myslela, že budu mít odřená kolena. Miluji takový druh nebezpečí :-)
Takže milánkové, co nás čeká dál? Beatiny prázdniny v Praze, moje rozlučka s fukncí kulturní referentky, víkend v Nových Hradech a po dlouhé době víkend doma:)
Jak by řekla Qester Qočičková - Nazhle děvčata a chlapci :))

Žádné komentáře: