neděle 5. října 2008

Sváááčina, svááááčina, svááčina začíínááá

To byl zase jednou Termixový maratón a důvod? Můj miláček Beatka se rozhodla, že přijede na konci září k nám na prázdniny. To víte, my už jí dlouho lákaly a naskytla se vhodná příležitost, tak proč toho nevyužít? Prázdniny nebyly jen víkendové, ale příjezd byl naplánován již na středu! A to z jediného a prostého důvodu. My už tolikrát vykládaly Beatce o úžasné české St v Termixu, že ona prostě nemohla jinak a musela přijet už ve St,abychom mohly společně vyrazit na staré české pecky do narvaného Termu. Spolu s Lukáškem jsme ji vyzvedli do Florenci a hurá k nám, odložit věci, dát si panáka na uvítanou a rychle rychle tančit. V Termixu již na nás čekal (ne tak dobře naladěný) Charlie, dali jsme si na baru drink a už jsme se prodírali davem k zrcadlu do rohu. DJ Jirka nezklamal a jako každou ST hrál největší pecky. Nešlo jinak než tančit a dobře se bavit. Nemám ani tucha, kdy jsme se dostali domů, jediné co si matně vybavuji je, že jsem měla jít do práce, ale vzdala jsem to, protože jsem byla silně nevyspaná a k tomu ještě zřejmě podnapilá. Zuzu byla hrdinka dne, ta poctivě vstala a vyrazila do práce, moc dobře jí nebylo, ale držela se holka statečně! Má náš obdiv :-) abychom jí s Beou podpořily, tak jsme za ní vyrazily na oběd, ono to ani jinak nešlo, když Bea pořád doma hučela: sváááčina, sváááčina, sváááčina začínááá. Ano! Byla jsem psychicky vydírána! Po obědě domů, abychom se řádně vypravily a připravily na divadlo. Bea šla spát a já si nečekaně sedla k počítači. Potom se dostavil Tomek s lahví bílého vína a znáte mě. Já neumím říci ne! Takže jsem vypila pár skleniček a šlo se na bus. Do divadla jsme dorazili později a už nás tam čekala Mimí a její kolegové.
Šla jsem si tradičně koupit lístek a pak jsme si to s Tomem namířili přímo na bar, na jednoho zdravotního panáka. Ze kterého se rázem stali dva a v momentě, kdy přišel Kubyy už tři. Ale pouze v rámci zdraví :) Divadlo bylo skvělé, byla to komedie se vším všudy a reportérka z TV Blava prostě naozaj nemala chybu! Po divadle jsme si sedli do kavárny, kde se mělo odehrávat malé „rozloučení“ s mojí roční funkcí kulturní referentky pro akademický rok 2007-2008. Já to řádně oslavovala, jeden panák, druhý, třetí….osmý a dál nebudu pokračovat, abych vás nepohoršila. Každopádně jsem byla chvilkami dojatá, díky vyjádření poděkování mé osobě, za tu ochotu a práci ve funkci referentky. Není nad upřímné poděkování. Myslím, že se večer poměrně povedl, všichni se více méně bavili mezi sebou. Sdělovali novinky, dojmy… Když valná většina odešla, tak jsme se rozhodli pro výjezd do Termixu na 80. a 90. léta, jak bylo již předem domluveno. Bea, Mimí, Charlie, Roman a já. Trochu se to ve finále zkomplikovali, ale zvládli jsme to. Zatančila jsem si skvěle, DJ Ero mi zahrál téměř vše,co jsem si řekla, takže jsem si to doopravdy užívala, a sami víte, jaký je můj vztah k hudbě. Jen škoda, že někteří přebrali (co se týče alkoholu) a jiní byli zase příliš utahaní, takže jsem musela přátelsky ustoupit a přistoupit na pravidla brzkého odjezdu. Navíc při představě, že tam půjdeme i následující den mi to nepřišlo tak dramatické. Ráno probuzení kolem 12 (takže spíš poledne), oběd, spánek, já odjela za Charliem do Pidivadla a sraz byl před 6 na I.P.Pavlova, šlo se na karaoke a to se tedy opět vydařilo. Vtipné bylo, jak mě „balil“ pan barman, to byste museli vidět, ostatní se náramně bavili, ale určitě to mělo i své klady, získala jsem 10% na nájem :) po karaoke jsme se vydali s Paulem, Sylvií, Charliem, Beou a Mimí směr Mezcal na nějaké to výborné papáníčko v mexickém stylu a po večeři hurá do Termixu, kde nás čekal opět DJ Ero. Jenže opět jsme moc dlouho nevydrželi, teda já měla energie dosti, ale ostatní byli utahaná, koho nebolely nohy, tak byl unavený jinak…takže jsme zase vyráželi brzo na kutě. Sobota, probuzení, jídlo, vyprovodit Beu na bus, kino s Charliem – Hellboy, po kterém jsme naznali, že aby nemusel Charlie domů, takže můžem jet k nám. Vesměs jsme byli srozuměni s tím, že budeme i v sobotu vyrážet na uvítací pařbu s Jirkou, který se vracel z dovolené ze Sardinie a měl nehoráznou slinu. Přiznám se, po maratónu mi nezbylo moc energie a elánu, takže jsem to hodně zamítala. Dokonce jsem o tom Jirku informovala, ale jeho srdceryvné smsky mi nedaly než svolit a když pak ještě volal s nadšením v hlase, že se těší na nás a do Termixu a že pro nás má dárky, tak to už prostě nešlo jinak. Krásně jsem učesala Charlieho (až jsem byla na sebe pyšná), sama jsem se ani nestačila učesat, to vážně, jediné co jsem stihla bylo obléct si první kalhoty a triko bez rozmýšlení a jen doladit barevně stíny a to byste nevěřili, jaký jsem sklidila úspěch. Jak tragikomické :-) Každopádně z dárku jsme měli radost, Jirka se rychle opil, všichni potkali staré známé, které dlouho neviděli…jak zvláštní večer. Dobrá hudba…kdyby mě sem tam nechytala křeč do lýtka, tak by to nebylo tak špatné! Charlie nakonec u nás spal, nechal si tam totiž peněženku. Takže někdy ráno (netuším kdy) jsme s Erikem zavezli Jirku domů, a pak se zavezli domů. Hurá spát, ráno vstát, Zuzu byla v dezolátním stavu po tom co vypila se nedivím :) mě nic nebylo, ještě jsem Charliemu stihla připravit smaženky a vyžehlit vlasy (to já ráda) a pak už jen relax, relax, relax.

Takže rada na závěr? Chcete-li pařiti dlouhé noci, nezvládnete to bez alkoholové pomoci! :-)

Žádné komentáře: